טורונטו
feature image

יש מקומות שאליהם אנחנו טסים שלא היה לי דחוף להגיע אליהם, מקומות כאלה שאני אומרת לעצמי שלא יחסר לי אם לא אגיע לשם אפילו אם אף פעם לא הייתי. לפעמים יש מקומות כאלה שאין מסביבם הילה כמו ניו יורק או פריז או שנחאי, אין מסביבם איזה באז מטורף ומאוד טרנדי להגיע אליהם. מן מקומות כאלה שבמבט ראשון נשמעים הכי פרווה בעולם.
כזו הייתה טורונטו בעיניי. כמה שאני טעיתי...

כשקיבלתי את השיחה שהורידו אותי מטיסה לבנגקוק מאוד התאכזבתי, כשאמרו לי שבמקומה אני נוסעת לטורונטו אמרתי לעצמי – נו מילא, חייבים לפחות פעם אחת.
אני כל כך שמחה שזה קרה והכרתי את אחת הערים המדהימות בעולם!

תמיד כשאני פעם ראשונה ביעד מסוים, אם מתאפשר הדבר אני אוהבת להרגיש את המקום.
לפני שעושים את כל האטרקציות המטורפות מחוץ לעיר, אני אוהבת לגלות את העיר, להרגיש אותה.
כך קרה גם הפעם.
נכון, חייבים לראות את מפלי הניאגרה וחייבים לעשות את דרך היין וחייבים ללכת לאאוטלט הזה שלא רחוק משם ואני גם אעשה את זה, בביקור הבא.
הפעם טיילתי בעיר.

טורונטו היא עיר באמת מגניבה, נקייה, אנשים וטיפוסים צבעוניים לצד האנשים הכי רגילים בעולם.
כולם שם מנומסים וכולם שם נחמדים ובעיקר, וואו כמה שיפה שם!

אז לפני שמגיע החורף, שבטורונטו הוא מאוד משמעותי, החלטנו לנצל ימים אחרונים של שמש כדי ללכת לבקר בטורונטו איילנד.

טורונטו איילנד היא קבוצת איים קטנה במרחק רבע שעה של שייט במעבורת. יש שם בתים למגורים ויש גנים אינסופיים, אגמים, מסעדות ובעיקר יופי עוצר נשימה.
מהמעבורת תוכלו לרדת בלשלושה יעדים שונים - האי וורדס והנלנס פוינט, ששניהם אזורים עם בתים של המקומיים, והסנטר איילנד, שהוא האי הגדול, המרכזי והמומלץ ביותר.
אנחנו נסענו לסנטר איילנד, הגענו לשם ופשוט התחלנו ללכת ברגל. בדרך עצרנו במדשאות רחבות ידיים שעליהן המון ציפורים, אגמים וגשרים, ברבורים ששטים במים וחוות עם בעלי חיים.
פשוט לקחת כמה שעות מהיום, להסתובב ברגל או עם אופניים וליהנות מהשקט שיש למקום הזה להציע.

כשחזרנו מהאיים, הרגשנו שבא לנו עוד טבע ואולי גם אטרקציה שחייבים לסמן עליה וי.
אז הלכנו לאקווריום של ריפליז, האקווריום הגדול ביותר בקנדה.
הכניסה עולה כ-40 דולר קנדי, שזה בסביבות 120 שקלים. שווה כל שקל!
עושר ענק של בעלי חיים ימיים יחד עם הסברים מגניבים וכל מיני פעילויות ומיצגים.
בתור פריקית של ים ובתור אחת שיודעת להעריך אותו, נהניתי מאוד ולא רציתי לצאת משם. באמת. הסתובבנו שם יותר מארבע שעות...

את כל האטרקציות המדוברות של טורונטו אשאיר לביקור הבא שלי.

אבל בינתיים, העיר הזאת לימדה אותי לקח מאוד חשוב לחיים - לא להחליט מה דעתי על מקום מסוים לפני שהייתי בו...

טורונטו, הפכת להיות אחד היעדים האהובים עליי!
נתראה בפעם הבאה שסידור העבודה יחליט שאנחנו צריכות להיפגש שוב.